Huawei

Huawei P9’la Trafikte Kaldık!



Merhaba arkadaşlar, kendi kanalıma ilk defa video atmanın verdiği gururu sizlerle paylaşıyorum 🙂 Kaan’la Huawei P9’un ön kamerasını denerken trafiğe takıldık. Biz de o arada ağır bir geyik çevirdik. İşte o anlar 🙂

Bu arada özellikle Kaan’ın telefonlara attığı Root’tan dolayı başına gelenleri kaçırmamanızı tavsiye ederim 🙂

Twitter: https://twitter.com/ilkayzaman
Instagram: https://www.instagram.com/ilkayzaman
YouNow: https://www.younow.com/ilkayzaman/

20 Comments

  1. İlkay Zaman'ın bir Türkiye'de araba sürüşünü izleyin, yani bu videoyu, bir de Amerika'daki araba şürüşü videosunu izleyin, farkı göreceksiniz. Hatalı park edenlere, ışığı beklemeden yola atlayan yayalara, sinyalsiz dönenlere, kızmalarını gördükçe, kendimi gördüm onda. Bir de Amerika'da araba sürmesi var ki, en büyük hayalim de o işte.

  2. Huawei P9 un ön kamerası için izledim. Harbiden çok iyiymiş. Muhabbeti dinlemeye de daha geniş bi vaktimde geri gelegim. 🙂

  3. huawei P9 bende de varda kablosuz şarj oluyomuymuş buna ya..şaşırdım valla.gerçi ben daha yeni aldım ama bi link fln var mı yada adı ne olarak geçiyo…izmirden selamlar sevgiler

  4. güzel video ; sosyal mesajlar yerinde…hayırlı olsun….Kaan cım; sende kendimi görüyom bazen…benden farkın yok arkadaş… ilkay usta nezaman bişey dese; ''ne gezer….yook abiii…bizde paara ne gezer….. benim xxx makinam kulaklığım powerbankım. şu kadar lira 10$-5$… o kadar param olsa…. vb…'' direk GARİBAN a bağlıyosun….Yinede Helal olsun kardeşim….Çok samimi ve içinden geldiği gibi…konusuyosun….

  5. Merhaba arkadaşlar, kendi kanalıma ilk defa video atmanın verdiği gururu sizlerle paylaşıyorum 🙂 Kaan'la Huawei P9'un ön kamerasını denerken trafiğe takıldık. Biz de o arada ağır bir geyik çevirdik. İşte o anlar 🙂

    Bu arada özellikle Kaan'ın telefonlara attığı Root'tan dolayı başına gelenleri kaçırmamanızı tavsiye ederim 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close